Hi havia una vegada 2 viejas'l visillo que no sabien que ho eren.
Una era una heavy renascuda i l'altra una flower power amb el lliri a la mà.
Les dues havien jurat i perjurat que mai farien tapetes de l'agüela... i aquí les teniu...

vieja'l visillo power
!!!

dissabte, 13 d’octubre del 2012

12. Carpetas corazoncitos 2ª parte

Lo que nos pasa con Sonieta no tiene nombre.

Empezamos a tapetear lo mismo el mismo día:

Monika


Sonieta


Nos guasapeamos los tapetes

Sonieta

Monika 



















Haciendo pantallazo las dos de lo mismo a la vez...

Monika
Sonieta


Creo que esto lo va a tener que solucionar Iker Jiménez. http://www.ikerjimenez.com/

Por cierto, como el hilo es del nº 8, más que carpetas/tapetes nos han salidos posavasos. A mi me mide unos 10 cm y a Sonieta unos 12 cm. Yo ya tengo una voluntaria/victima que me ha pedido 12. De todas formas creo que no vamos a gastar el hilo fácilmente. Lo que cunde!!! Marededeusenyó!!!!

2 comentaris:

  1. Doncs si que esteu en sintonia, sou com ánimes bessones. Sembla que heu estat escollides per mantenir viva la cultura del "visillu"! ;-))

    ResponElimina
  2. 12!! doce!! dotze!! twelve!!! ...

    jandemorrrr, no sé si fa més por això o la connexió interplanetaria de dijous...

    que bueno que bueno...

    ResponElimina